“Perfección completa”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

22 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 13 oktober 2016 för en vistelse i oktober 2016

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 27 2016
Hola Eduardo,

Agradezco mucho tu comentario. También tomaremos en cuenta tus recomendaciones sobre la visibilidad del rótulo para encontrar más fácil la propiedad.
Quedas más que bienvenido para regresar :)

Te mando muchos saludos,

Ana
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera