“Italienskt”
Omdöme om La Terrazza

La Terrazza
Rankad som nr 12 av 413 Restauranger i Skopje
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Hyfsat bra italiensk restaurang precis vid stora Macedonian Square. Laxpastan var godkänd men inte den godaste som har ätits.

Datum för besöket: juli 2019
Tack NickePicke6

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Ingen wow-upplevelse men bra mat, bra service och bra läge mitt vid Alexander square. Pizzorna och pastarätterna var väldigt goda och serverades i ordentliga portioner!

Datum för besöket: juli 2018
Tack alicek675
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Maten var god, beställde vedeldad pizza men önskemål som inte fanns på menyn vilket inte var något problem. Miljön är trevlig och personalen lyhörd. Känns som en ”fin” restaurang utan att ta betalt som en sådan. Efterrätterna, av italienskt sort, levde inte upp till vad som förväntas men de smakade inte dåligt. Uppskattade särskilt att de inte spelade hög musik eller hade en massa tv-apparater igång, lugn atmosfär och super bra läge.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Erika80
Omdömet skrevs 29 juni 2018

Måltiden: Vi fick rekommendationer från servitören och valde rätter utifrån det han sa. Jag åt en pasta Scampi vilket resulterade i en liten tallrik med totalt 4 scampi, men med god sås. Min flickvän åt en Pasta Salmon vilken enligt servitören skulle serveras med en vinsås, men rätten kommer ut och smakar svagt av olivolja samt vitlök med minimal mängd lax, max 20 gram, inte värt priset alls. Min syster beställde in en pasta di mare och fick en god mängd skaldjur i, problemet var bara att det enligt servitören skulle vara en tomatsås medan det i själva verket var samma smaklösa vinsås som tidigare.

Service: Hyfsat snabb, något nonchalanta servitörer dock. De kunde engelska.

Atmosfär: Mysig restaurang med fin uteplats med utsikt över plazan.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Adam C
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och utmärkt service! Pinsamt billigt för hela middagen. Hit kommer vi självklart komma tillbaks till.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack lieli77

Resenärer som tittade på La Terrazza tittade också på

Skopje, Skopje Region

Besökt La Terrazza? Berätta vad du tyckte!