Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Bra hotell i närheten av allt, pubar restauranger museer ect. Frukosten var ok men inget speciellt. Bra rum med bra sängar och kuddar. Hotellet har ingen privat parkering men det finns en parkering ca 50 meter från hotellet och kostar 12 evro för 24 timmar. Mest jag gillade med hotellet är att det var bara ca 50 meter från centrum med alla pubar och restauranger och shopping centrum och ca 300 meter från gamla stan som måste besökas

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack uident d
KaterinaIlievska, General Manager på ibis Skopje City Center, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient and the overall stay at Ibis Skopje was positive.We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
Katerina Ilievska
General Manager

Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Hade bokat en massa rum här för en trevlig weekend! Bra hotell väldigt centralt och till kanonpris! Mycket bra frukost för att vara ett Ibis hotell! Bra städning och överlag trevlig personal överallt! Receptionen var alltid hjälpsam!
Det roliga är på kvällen att nattvakten hoppar in och hjälper till i baren!! Hade detta hänt i Sverige

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Fcb6
KaterinaIlievska, Manager på ibis Skopje City Center, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2017

Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Skopje City Center.
We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.
We look forward to welcoming you back soon!

Ramadanovic Selda
Deputy General Manager

Omdömet skrevs 30 november 2016

Läget är väldigt bra. Trevlig personal som hade rätt servicemind mot oss vilket jag verkligen uppskattar. Rummen var trevliga och frukosten var helt okej. Skulle bo där igen om jag åker tillbaka till Skopje

Datum för vistelsen: september 2016
Tack sistavagnen
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Stannade tre nätter på ibis, trivdes mycket bra. Dock tvungen att byta rum pga ljud från bygget på andra sidan gatan. Bäst att be om rum på baksidan av hotellet även om utsikten inte är riktigt lika fin. Mycket fint och trevligt hotell med bra personal. Helt ok frukostbuffé

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Katerina M
KaterinaIlievska, Manager på ibis Skopje City Center, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant,we really appreciate your comments regarding our customer service.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Ramadanovic Selda
Deputy General Manager

Omdömet skrevs 1 november 2016

Fina och rena rum. Väldigt god frukost. Trevlig och hjälpsam personal. Bra WIFI som fungerar i hela hotellet. Väldigt bra läge, 1 min promenad till centrum och alla restauranger och fik som finns där. 10 min ifrån köpcentrum. 15 min ifrån gamla stan. Väl fungerande AC. Den enda nackdelen är deras badrumsdörrar i frostat glas och utan lås. Inte så trevligt om man delar rum med någon man inte bor med :) Inget säkerhetsskåp inne på rummet.

Rumstips: Välj ett med bra utsikt mot torget (statyn på Aleksandar den store).
Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Goce C
KaterinaIlievska, General Manager på ibis Skopje City Center, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2016

Dear Mr.Goce,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
We are very pleased to hear that your stay was pleasant.
Regarding the safe deposit box, please be adviced that safe deposits are placed at Reception desk and in case if you need it, you can ask at the Reception.
Looking forward to seeing you again soon.

Katerina Ilievska
General Manager