Omdömet skrevs 12 november 2016

Rumstips: Sviten på 114 var väldigt fin och för ett bra pris. Vi var 3 personer
Datum för vistelsen: november 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 1 november 2016

Jag och min sambo besökte deras SPA i fredags, tillsammans med två av hennes väninnor. Det vi kom till var allt utom en 5-stjärnig anläggning. Inget fungerade förutom den kalla bassängen och bastun. Jacuzzin var iskall och deras turkiska bad (hamam) var inte igång, trots att vi sa till dem flera gånger blev vi lovade att de skulle sätta igång om 15 min. En timme gick och det var dags för massage. Jag valde en sportmassage och min sambo valde hot stone massage, något hon skulle ångra. När vi var klara och fick se hennes rygg så hade de bränt henne på ryggen med en av stenarna. Ganska snart fick hon två stora blåsor på ryggen (ca 4 x 10 cm). Vi sa givetvis till i receptionen och tjejen som jobbade försökte hjälpa oss på bästa möjliga sätt. Det var när managern kom ner som situationen blev kaotisk då hon påstod att min sambo hade dessa blåsor innan hon fick massagen. De ber då om en bild på hur hennes rygg såg ut innan vi kom dit. Av förklarliga skäl var det svårt att hitta ett foto på hennes bara rygg, då man inte brukar fotografera folk ryggar. Då kommer tjejen som hade bränt min sambo fram och berättar att hennes rygg faktiskt var bränd innan hot stone massagen, givetvis en lögn. När min sambos väninna som faktiskt är en hudläkare får säga sitt, då erkänner hon att hon brände huden och bad om ursäkt.
-Kompensationen då? Jo, då fick vi ett presentkort på 150:- som vi kunde utnyttja hos dem trots att vi påpekade att vi inte kommer att återvända till dem. De tvingade oss att betala för behandlingarna trots att notan för att behandla min sambos rygg kostade det dubbla. Aldrig mer och hoppas att de får stänga igen snart!

Rumstips: Kom inte hit!
4  Tack Goce C
Omdömet skrevs 6 oktober 2016 från mobil enhet

Trodde att vi bokat ett SPA-hotell men det här gör verkligen inte skäl för namnet. Det enda som fungerade var bastun och kallvattenspoolen, allt annat var avstängt eller ur funktion. Detta är inget 5-stjärnigt hotell enligt min mening. Man har satsat på yta men glömt kvaliteten. På vårt rum krånglade kylskåpet, duschdörren läckte ut på golvet, en spegel hängde på snedden, hållaren för toapappret satt bakom toan ovanför toaborsten och AC-n var monterad bakom fönsterdraperierna så man fick välja om man ville ha mörkt eller AC på. Vi var ändå ganska nöjda med vistelsen. Personalen var jättetrevliga, läget var bra och frukosten var perfekt. Vi checkade ut innan frukost och fick med oss ett jättegott frukostpaket.

Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Hotellet lever inte riktigt upp till förväntningarna. Kylen i rummet fungerade ej, yacuzzin i spa-avdelningen ur funktion även den turkiska hamamavdelningen var avstängd. Men frukosten var mycket god och personalen väldigt trevlig

Tack pyttipannan
Omdömet skrevs 20 april 2016 från mobil enhet

Hotellet är fantastiskt beläget nära gamla bazaren med ett kort gångavstånd till restauranger och även till köpcentrum.
Personalen är enormt trevliga och tillmötesgående.
Spa-avdelningen är härlig med Hamam, salt- och finsk bastu samt pool och bubbelpool.
Frukosten är fräsch och god och även här är personalen helt fantastisk!

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Ekstreeme