“Besvikelse ”
Omdöme om Vodenica Mulino

Vodenica Mulino
Rankad som nr 9 av 411 Restauranger i Skopje
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Vilken besvikelse denna restaurang var. Upplevde inte att maten eller servicen var speciellt bra. Dyrt.

Datum för besöket: juni 2019
Tack susahlden

Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

Maten supergod. Service top of the line. Rekommenderas starkt. Miljön är mysig och härlig atmosfär. Internationell

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Zoran S
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

En bra och prisvärd restaurang. Fanns maträtter för alla. Service och personal både trevliga och proffsiga. Pröva gärna deras inhemska köttgryta! Vårt sällskap började med smårätter av alla sorter med tillhörande vin1 Kan knappast bli bättre!

En bra restaurang som man inte bör missa om man är i Skopje!

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack StefanLandskrona
Omdömet skrevs 9 oktober 2013

Denna restaurang borde ligga på plats nummer 1 på listan. Maten var utsökt och servicen alldeles suverän. Miljön var väldigt mysig. Tyvärr var det för kallt att sitta ute men utemiljön såg också väldigt trevlig ut. Prisläget var något högre än de flesta restauranger men ändå väldigt prisvärt. Nästa gång jag kommer till Skopje kommer jag absolut gå tillbaka till denna restaurang.

Datum för besöket: oktober 2013
    • Atmosfär
1  Tack erimon64
Omdömet skrevs 1 oktober 2013

Den bästa restauranten på vår Balkantrip! Tog in grillad sjötunga med grönsaker som var helt superb. Salladen och det hemgjorda brödet var också mycket bra. Drack ett par bira till och totalkostnaden blev inte mer än 15 Euro med en pannacotta som avslutning. Jättebra service och en helmysig restaurant. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: oktober 2013
    • Atmosfär
Tack livsnjutningardotse

Resenärer som tittade på Vodenica Mulino tittade också på

Skopje, Skopje Region
Skopje, Skopje Region

Besökt Vodenica Mulino? Berätta vad du tyckte!