“Efterrätt ”

Rankad som nr 14 av 413 Restauranger i Skopje
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Valde detta stället för efterrätt, hade inga större förväntningar men fick en fantastisk gullig servitris som fixade fram massa ostar och kom med tips på både vin och ost. Riktigt bra service.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack kajlun
Bojan S, Marketing på Lounge Restaurant Trend & Bistro London, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018

Thank you for the lovely review. We are delighted you had a pleasant time with us and hope to see you again soon.
Vänliga Hälsningar :)

Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

De lokala makedonska rätterna var fantastiskt goda! Stort plus för kakfatet efter maten, bra service och alert kypare

Datum för besöket: oktober 2018
Tack ufo937
enesk489, Public Relations Manager på Lounge Restaurant Trend & Bistro London, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018

Hi,
Thank you for your review, it really means a lot.
We hope to see you again :)

Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Vårt intill liggande hotell erbjöd frukost här. Vi såg sedan på kvittot att frukosten var något som låg separat och hade vi kunnat välja bort den (sluppit betala för den) så hade vi gjort det. Vi prövade två frukostalternativ. Ägget var som en gummiboll och de välfyllda skålarna med ajvar och smetana kändes inte som frukostmat. Det andra alternativet vi prövade var inte roligare. Det serverades stora glas med mjölk (?!) till frukosten. En kopp kaffe ingick men inte påtår.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Erika80
Bojan S, Marketing på Lounge Restaurant Trend & Bistro London, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Thank you for your review. We apologize for any inconveniences. We are alarmed about the eggs and we will address this issue with our staff. Stew and ajvar are an essential part of our culture and we feel that visitors to Macedonia should get the whole experience in terms of local food. We are sorry that they weren't to your satisfaction, and we will take this into consideration next time, so that we can give a more international choices for our breakfast menu.

Best Regards :)

Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Vi åt 2nd frukost. Vi fick in kaffet och juice snabbt men maten tog tid trots få gäster. Min engelska frukost var inte jättevarm. Tortilla frukosten var god och varm.

Datum för besöket: april 2017
Tack MickeR75
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Bra krog av enklare snitt. Menyn visade bilder på maten vilket ju aldrig bådar gott men det var helt ok.

Glassen var väldigt god.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack PetterLisa

Resenärer som tittade på Lounge Restaurant Trend & Bistro London tittade också på

Skopje, Skopje Region

Besökt Lounge Restaurant Trend & Bistro London? Berätta vad du tyckte!