“Best cappuccino in Macedonien”
Omdöme om Pelister

Pelister
Rankad som nr 7 av 413 Restauranger i Skopje
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Trevlig ställe mitt på torget och absolut värt ett besök. Äntligen fick jag en riktig cappuccino och jag har letat igenom hela Macedonien. Tiramisun var också super. Trevlig personal och väldigt centralt.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack laserlazze
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 028)

Omdömet skrevs 28 december 2018 från mobil enhet

Överlag en väldigt härlig upplevelse, lugnt, helt okej mat. Servicen var bra, trevlig personal.
Kan inte rekommendera bolognesen, helt smaklös men risotton var så krämig.

Datum för besöket: december 2018
Tack lindagelsted
Omdömet skrevs 13 oktober 2018 från mobil enhet

Maten och servitören var bra. Vinet skulle jag inte rekommendera. Ta en god öl istället. Bra läge vid torget.

Tack kajlun
Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

Här hittar du en skön atmosfär i centrala Skopje. Stora fontänen precis utanför och känna pulsen. Maten är riktigt god. Plattan som är med massa chark produkter och välj brödfyllningen med kajmak. Mmmmm äter upp fingrarna.

Tack Zoran S
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Maten borde smaka mycket bättre med tanke på priset. Vissa av rätterna var knappt varma, och andra var alldeles för varma.

Tack ufo937

Resenärer som tittade på Pelister tittade också på

Skopje, Skopje Region

Besökt Pelister? Berätta vad du tyckte!