“Billig lunch i gamla basarområdet”
Omdöme om Destan

Destan
Rankad som nr 13 av 418 Restauranger i Skopje
Kök: Grill
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Vi åt köttfärskebab, ungsbakade vitabönör och skopska-sallad. Servicen var snabb. Det här är ingen långmys restaurang utan en billig, lite skramlig restaurang.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Eira N

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Gick hit pga många lysande recentioner i TA. Trevlig personal, god stämning men ganska medioker mat serverade på rostfria plåttallrikar. Som sagt helt ok med tanke på priset men absolut ingen sensation. Har ätit bättre från "hål i väggen" i gamla stan o i basaren.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Skatis
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Enkelt, gott och framförallt riktigt prisvärt. Trevlig service. Liten meny så ställ in dig på att äta cevapcici.

Datum för besöket: mars 2017
Tack 994stefann
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Vill man äta äkta makedonska cevabcici är detta ställen man ska besöka. Enkelt men fräscht och som sagt supergoda cevabicici. Besöker detta ställe varje gång jag besöker Skopje.

Datum för besöket: november 2016
Tack RomeoNajden
KebapcilnicaDestan, Owner på Destan, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2017

Tack så mycket för de vackra orden. Vi väntar dig igen.

Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Smakrikt och enkelt då de endast serverar kebab och några få smårätter. Riktigt god kebab och härlig uteservering mitt i gamla stan. Glöm inte prova efterrätten trilece! Skulle rekommendera att ni dricker öl istället för vin, vinerna är inte de bästa, men annars är Destan klart värt ett besök!

Datum för besöket: november 2016
Tack Katerina M

Tack så mycket för de vackra orden. Vi väntar dig igen.

Resenärer som tittade på Destan tittade också på

Skopje, Skopje Region

Besökt Destan? Berätta vad du tyckte!