Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
View deal
Booking.com102 US$
Priceline102 US$
eDreams102 US$
Orbitz.com103 US$
Travelocity103 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Troligen det finaste och lyxigaste hotellet i Skopje. Det negativa är väl att det är en stort internationell kedja. Lite tråkigt och så. De har en trevlig bar / restaurang som är trevlig att besöka även om man inte bor här.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack lovej536
Marija T, F&B Admin på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018

Dear Love J,

Thank you very much for taking the time to provide us with feedback!
Your kind words about our hotel means a lot to us!
We are hoping to have the pleasure to host you again in future!

Kind regards,

Skopje Marriott Hotel

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi bokade en premier svit vilket ger tillgång till VIP-lounge på hotellet, detta innebar att man under vissa öppettider kunde gå dit och få sig en matbit och det serverades även alkoholhaltiga drycker. Hotellet håller en bra "Marriott" klass men sviten hade ett visst slitage med bokhyllelampor som börjat lossna osv. Prisvärt hotell!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack KristianB_1234
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell som jag verkligen kan rekommendera. Mycket trevlig och serviceinriktad personal, alla talade dessutom mycket god engelska. En perfekt spaanläggning var inkluderad i priset. Och för en mindre kostnad fick man tillgång till Executive lounge med bra frukost, och trevliga hors d’œvre på kvällarna. Dessutom perfekt placering mitt i Skopje - nära till allt.

Datum för vistelsen: oktober 2017
2  Tack JorgenTholin
Omdömet skrevs 21 september 2017

Hotellet är jättefint mitt i centrum. Badavdelningen är jättebra och personalen jättetrevlig och hjälpsam. Det mest positiva var att vi blev uppgraderade till Executivsviten bara för att det var tomt. Detta är en gest som uppskattas. Det som kunde varit lite bättre är att sängarna var lite hårda, men däremot fantastiskt sköna kuddar och täcke. Hotellet är helt nytt, men trots detta hade taket börjat släppa på vissa ställen, vilket förmodligen beror på att byggmaterialet inte är det bästa. Dessutom kunde frukosten vara lite mer bekostad och stekta ägg fick vi vänta en halvtimme på.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack GoranB148
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Hade högre förväntningar på möbler och övrig inredning i hotellet då det är ett nybyggt 5 stjärnigt hotell. Känns som att det inom ett fåtal år kommer att upplevas som "slitet" Kortläsare som inte fungerar som det ska, handtag som börjat lossna, dålig passform på fönster, onödigt avancerade tekniska lösningar gällande strömbrytare och justering av klimatanläggning etc. Hade tekniklösningarna varit av mer beprövad klassiska lösningar samt att byggtekniken prioriterat funktion och känsla framför utseende hade detta hotell hållit mycket hög standard rakt igenom jämfört med övriga Europa. Värt att tillägga är att jag bodde i en av deras stora Premium King sviter.

Personalen och maten höll mycket hög klass!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Stefan_Todorovski
ADMIN_Skopje, Executive Assistant på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing all your thoughts and comments about our services and please rest assured that we will definitely discuss them within our departments. We strive to provide each guest with excellent service during their stay with us and we will do our best to serve your needs in the way that will meet and exceed your expectations.

We hope you will find many occasions to return when it will be our pleasure to warmly welcome you back.

Travel Brilliantly,
Skopje Marriott Hotel