Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (335)
Filtrera omdömen
335 resultat
Medlemsbetyg
261
53
13
3
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
261
53
13
3
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 335 omdömen
Omdömet skrevs 21 september 2017

Hotellet är jättefint mitt i centrum. Badavdelningen är jättebra och personalen jättetrevlig och hjälpsam. Det mest positiva var att vi blev uppgraderade till Executivsviten bara för att det var tomt. Detta är en gest som uppskattas. Det som kunde varit lite bättre är att sängarna var lite hårda, men däremot fantastiskt sköna kuddar och täcke. Hotellet är helt nytt, men trots detta hade taket börjat släppa på vissa ställen, vilket förmodligen beror på att byggmaterialet inte är det bästa. Dessutom kunde frukosten vara lite mer bekostad och stekta ägg fick vi vänta en halvtimme på.

  • Bodde här: september 2017, reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack GoranB148
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Hade högre förväntningar på möbler och övrig inredning i hotellet då det är ett nybyggt 5 stjärnigt hotell. Känns som att det inom ett fåtal år kommer att upplevas som "slitet" Kortläsare som inte fungerar som det ska, handtag som börjat lossna, dålig passform på fönster, onödigt avancerade tekniska lösningar gällande strömbrytare och justering av klimatanläggning etc. Hade tekniklösningarna varit av mer beprövad klassiska lösningar samt att byggtekniken prioriterat funktion och känsla framför utseende hade detta hotell hållit mycket hög standard rakt igenom jämfört med övriga Europa. Värt att tillägga är att jag bodde i en av deras stora Premium King sviter.

Personalen och maten höll mycket hög klass!

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Stefan_Todorovski
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ADMIN_Skopje, Executive Assistant på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing all your thoughts and comments about our services and please rest assured that we will definitely discuss them within our departments. We strive to provide each guest with excellent service during their stay with us and we will do our best to serve your needs in the way that will meet and exceed your expectations.

We hope you will find many occasions to return when it will be our pleasure to warmly welcome you back.

Travel Brilliantly,
Skopje Marriott Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt och känns fräscht.

Rummet hade en något hård säng och är inte jätte lyxigt, det som ändå väger upp det höga betyget är:
- Vatten, kaffe, te på rummet
- Jättefint spa som inte kostar extra (öppet mellan 07-22)
- Litet men bra gym med nya maskiner (öppet dygnet runt)
- Hjälpsam Conciergeservice

Wi-fi finns tillgängligt för alla i lobbyn. Vill man ha gratis wi-fi på rummet (två inlogg) löser man det lättast genom att bli medlem i Marriotts medlemsklubb.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack PetterLisa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ADMIN_Skopje, Executive Assistant på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017
Google-översättning


Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience at the Skopje Marriott Hotel. With a mission to provide superior customer service, we are happy to learn that you enjoyed our room amenities, spa and health club services and that our hosts were helpful during your stay with us.

We are delighted to hear that we have met your expectations and we look forward to welcoming you back in near future.

Travel Brilliantly,
Skopje Marriott Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BiseraD7, Public Relations Manager på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BiseraD7, Public Relations Manager på Skopje Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen