“Populärt ställe !”

Kök: Ukrainskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Abonnera, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

De gjorde sitt bästa. Min upplevelse blev förstörd av ett långt hårstrå i bruschetta brödet !
Ett stort sällskap tog upp mesta delen av restaurangen. De hade svårt att ge samma goda service till ett par som kom oanmäld ! Vi övervägde att gå vidare. Men stannade efter vissa försäkringar från personalen att det var värt att stanna. Vi borde ha gått !

1  Tack imrekisch

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Det står att restuarangen är bra för vegetarianer men utbudet var väldigt dåligt. Fanns ett par varmrätten som va vegetariska annars va de förrätter och lite sideorders som fanns att välja på.

1  Tack 572richardn
Omdömet skrevs 27 juni 2017

Hade fått väldigt bra betyg här och därför gick vi dit. Tyckte inte riktigt det levde upp till förväntningarna, men ändå bra. Maten var bra men det var lite röriga menyer. Trevlig atmosfär men ingen ukrainsk känsla.

Tack Andreas O
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Ett riktigt mysigt ställe med små bås där man kunde sitta lite avskilt. Gamla klockor, gamla transistorapparater och andra små saker att vila ögonen på. Uppmärksam personal som kunde ge tips på goda rätter. Här åt jag en Kyckling Kiev som var god, till den åt jag grillade grönsaker, gott och lagom mycket. Gott ukrainskt vin till, en mysig kväll.

Tack GunskiP
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Jättegod lokal mat, beställ in ungefär allt på menyn och dricka därtill, och chockas över hur billigt det är när notan kommer! Rekommenderas starkt

Tack antonheedberg

Resenärer som tittade på Spotykach tittade också på

Besökt Spotykach? Berätta vad du tyckte!