“Magnifikt ”
Omdöme om Mala Gostionica

Mala Gostionica
Rankad som nr 36 av 1 751 Restauranger i Belgrad
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Helt fantastiskt bemötande av managern på restaurangen. Vad beträffar maten kan jag bara säga missa inte detta. En smaksensation.

Datum för besöket: februari 2020
Tack blattedeluxe
Pavlovic_Marija, Public Relations Manager på Mala Gostionica, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Dear guest,

We are glad that you enjoyed our offer. Thank you for sharing your experience. Our team is sending regards and invites you to join us again!

Kind regards,
Management team of Mala Gostionica

Omdömet skrevs 23 november 2019

Bra ställe att äta på. Alltid trevlig personal och jämn kvalitet på maten. Det är avslappnad atmosfär.

Datum för besöket: april 2019
Tack PeroSavovic
Pavlovic_Marija, Public Relations Manager på Mala Gostionica, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2019

Dear guest,

Thank you for this review. We are glad that you enjoyed our place.
Do not hesitate to visit us again.

Kind regards,
Management team of Mala Gostionica

Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket bra restaurang väl värt ett besök. Maten är väldigt god, vi var ett sällskap på 7 personer som delade på två klassiska inhemska rätter som personalen rekommenderade. Vi var väldigt nöjda.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack levensvensson
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Väl värt ett besök. Vi åt klassisk serbisk mat som smakade väldigt bra och var mycket prisvärd. Servitören var mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack lisamatsson
Omdömet skrevs 21 september 2019

Var ska vi börja? Vi börjar med ankomsten till restaurangen (som inte ens var halvfull) så önskade vi att få sitta ute. Detta gick inte då borden ute endast var till för ”drickande gäster”. Som krögare skulle jag vilja ha gäster som satt ute och åt för att dra in fler gäster till restaurangen. På uteserveringen satt det två gäster av en kapacitet på ca 50 gäster. Väl inne var det få bord som hade gäster. Av de två i personalen som serverade var det inte någon som hälsade oss välkomna. Redan här gick varningsklockor. Tyvärr slog vi oss ner vid bordet, det skulle vi inte gjort.

Vi beställde in ett rosevin som enligt menyn skulle vara torrt. Vinet var inte torrt utan var i stället som en flaska söt hallonsaft. När vi påtalade detta till en av de två servitörerna suckade han och sa ” nu har jag ju öppnat den här flaskan”. Efter en stund bytte han till ett torrt bra vin. Senare när vi skulle beställa mat valde vi en cevapcici som ”tyvärr” var slut. Även nationalrätten Pleskavica var ”tyvärr” var slut. Observera att detta var vid tidig kväll.

Vidare var menyn taffligt skriven utan att beskriva vad som ingick till respektive rätt. När vi frågade kunde inte personalen svara på engelska.

Nåväl en av oss avstod att beställa mat medan min sambo beställde in en maträtt. När sambon ätit upp maten tog servitören bort tallriken utan att fråga hur det smakade. Vi betalade notan men innan vi lämnade gick vi på toaletten. Herrtoaletten var nedkissad med urin på golvet. Dricksen bestämde vi oss för att skänka till ett djurhem. Undvik detta ställe. Det är en gåta hur de kan rankas så pass högt på internet. Detta är bland det sämsta vi varit med om.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack VikingCouple

Resenärer som tittade på Mala Gostionica tittade också på

Besökt Mala Gostionica? Berätta vad du tyckte!