Spara

från 30,18 US$
från 57,95 US$
från 48,30 US$
Omdömet skrevs 8 maj 2017

En fantastisk park med många olika saker att se och göra. Här kan man spendera hela dagarna. Otroligt vackert! Många ställen att sitta på och insupa den underbara grönskan. Fästningen är fascinerande. Även att kunna se där floderna Sava och Donau möts är magiskt.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Anna-Lena1966
Omdömet skrevs 27 april 2017

Trevligt promenadområde, jättefin utsikt över floderna Donau och Sava. Vacker solnedgång. Finns även Zoo och militärmuseum.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Urban A
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Vi promenerade runt i parken och kollade på utsikten över floderna som möts. Missa inte att ta en kall öl i solen på uteserveringen vid muren.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack JohannasStil
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Mysig fästning som är öppen även nattetid, vi var här för två år sen när det var mörkt. Mysigt att sitta på muren och se alla lampor. Idag var vi här under dagtid och då har man en fin utsikt över floden.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack 48bj_rni
Omdömet skrevs 8 mars 2017

Här kan man döda många timmar, perfekt ställe att bara hänga och suga in kultur och historia. Fin utsikt oxå över floden

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack sistavagnen