Spara
Höjdpunkter från omdömen
Otroligt intressant. Fantastisk guide.

Vi startade med "20th century tour" och vår fantastiska guide var Teodora. Hon pratade perfekt ... läs mer

Omdömet skrevs 19 maj 2019
ReseChristina
Fantastisk intressant guidning

Väldigt trevlig och engagerad guide!😀 Ger en bra start på besök i Belgrad och mersmak till fler ... läs mer

Omdömet skrevs 16 september 2018
266andersu
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 2 013 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Belgrad
från 22,96 US$
från 30,21 US$
från 60,41 US$
från 43,38 US$
Omdömet skrevs 22 april 2017

Var här med jobbet och vi fick en riktigt trevlig stund genom Belgrad med mycket intressant information på ett lättsmält sätt. Avslutades med mat och dans!

Datum för upplevelsen: mars 2017
2  Tack pontusb265
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket bra informativ tur kanske lite väl informativ.. Guiden sprutar årtal, namn och länder utan egentlig tid för reflektion eller frågeställning. Ändå ett bra sätt att börja sin vistelse och lära känna staden bättre.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Martymer
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

En trevlig första kontakt med Belgrad och en bra inledning till stadens historia. Guiden hade ett väldigt "traditionellt" icke-nyanserat serbiskt perspektiv men visade oss intressanta delar av staden som vi inte hade besökt annars.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack davidthurfjell
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Vår guide Zeljko var en vaken och pratglad kille med djup kunskap om sin stad. Det blev en riktigt givande och rolig tur.

Datum för upplevelsen: juni 2016
2  Tack Belgrad222
Omdömet skrevs 17 november 2015

Zeljko var vår guide för dagen, en mycket pratglad kille med mycket information och anekdoter att dela med sig av. Ibland blev det lite för mycket av det goda, men på det stora hela var det en givande promenad genom staden. Rekommenderas.

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack amandaean