“Fantastisk lägenhet med ett jättebra läge, 5+.”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
83 omdömen
31 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk lägenhet med ett jättebra läge, 5+.”
Omdömet skrevs 13 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

Lägenheten ligger i ett modernt vackert hus med bra läge. Vi bodde på våning 8 med en otroligt fin utsikt. Det finns bra med parkeringsmöjligheter och även ett garage i källaren. Lägenheten är ljus, modern, välstädad och luftkonditionerad med all utrustning som man behöver. TV med ett stort antal kanaler, även engelska, och det finns även tvättmaskin. Lätt att nå med bil och buss. Nära till restauranger och affärer. Ligger även nära flera museer och andra sevärdheter. Ägaren och värden är fantastiskt trevliga och snälla. Vin och konjak fanns på rummet vid ankomst. Fantastiskt trevlig vistelse i Chisianau vilket lägenheten och ägaren/värden bidrog mycket till.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera