Omdömet skrevs 4 augusti 2015

Inget som helst att klaga på, jättebra läge, bekvämlighet, frukost och pris!
Nära järnvägsstationen och centrum. Kändes lyxigt.
Trevlig personal som hjälpte till med allt vi behövde även fast vi inte var klädda som affärsresenärer direkt.
Rymliga rum.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Oskar_Sweden88
Omdömet skrevs 26 augusti 2014

Väldigt tillmötesgående personal, hög standard på rum, som iofs var lite små. Mycket bra frukost och bra läge. Rent och fräscht. Vi fick också checka in lite tidigare, vilket var jätteviktigt för oss just då.

Datum för vistelsen: augusti 2014
1  Tack Edin N
Omdömet skrevs 24 juli 2014 från mobil enhet

Vi chansade för vi hade inte reserverat. Det löste sig och vi fick sists rummet. Fri parkering på gården och mycket bra frukost gör att vi är nöjda. Restaurangen dock stökig, då det var två sällskap som upptog det flesta borden, men vi hittade en trevlig restaurang (Boban) i närheten.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Matsarne
Omdömet skrevs 30 januari 2014

Ett lite gammaldags hotell med otroligt bra bemötande från personalen på alla sätt. Vi fick först ett rum där värmen var lite väl intensiv, och när vi sökte hjälp med detta ordnade nattportieren istället med ett byte till en svit. Fantastisk frukost med stort urval och där man ändå vågar ha stort lokalt inslag.

Datum för vistelsen: november 2013
Tack Opep
Omdömet skrevs 17 november 2013

Hotellet har ett perfekt läge om man vill bo på gångavstånd till allt. Hyfsat stora rum . Dusch. Vi bodde mot gården och utsikten blir då mot andra lägenheter. Tyst. Mycket trevlig och hjälpsam och kunnig personal. Engelskspråkig. Väldigt "omfångsrik" frukost. Ett toppenhotell alla kategorier,

Rumstips: Vi bodde mot gården. 3:e våningen. Knäpptyst. Perfekt om man inte vill sitta och titta ut genom fönstret hela semestern. Ingen utsikt, om det är det man vill ha.
Datum för vistelsen: oktober 2013
Tack Sibylla N