Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 306)
Filtrera omdömen
1 306 resultat
Medlemsbetyg
845
359
63
23
16
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
845
359
63
23
16
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 306 omdömen
Omdömet skrevs 19 september 2015

Hotellet kändes verkligen fräscht. Sköna sängar och rent och fräscht.
Trevlig personal som var väldigt gästvänlig.
Lite ont om plats vid frukosten då matsalen inte tog så många.
Gymmet och poolen var också bra.

Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Mossan2013
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen