Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 305)
Filtrera omdömen
1 305 resultat
Medlemsbetyg
844
359
63
23
16
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
844
359
63
23
16
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 305 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
DoubleTreeZgb, Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen