“Supertråkig mat och personal ”

Happy Bar & Grill Rakovski
Rankad som nr 57 av 1 316 Restauranger i Sofia
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Oborishte
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Vi gick hit och åt hamburgare och fish and chips, hamburgaren var inte god men fisken var okej. Oengagerad personal.

Tack Ellinor S
DME-HCSC, Manager på Happy Bar & Grill Rakovski, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018

Thank you for your words, your opinion is very important to us. It is the thing that makes us continue to be ever so good at what we do. Regarding the non-positive comment from your side, we would like to send you our sincere apologies and to assure you that we will do the best tо adjust ourselves in the shortest time.

Omdömet skrevs 26 september 2017

Dag 1 var maten bra och bra service, men det är svårt att göra fel när det gäller enkla sallader. Dag 2 var maten under all kritik och servicen undermålig. Vi fick säga till om tallrikar till förrätten och trots att vi sa till om ketchup till två olika servitriser nonchalerades detta. Ketchupen kom när hamburgaren var uppäten. Mangolemonaden som var dyrare än apelsinlemonaden, innehöll hör och häpna ingen mango, endast ett långt mangoskal. Frukten i var enbart apelsiner. Lurendrejeri av stora mått!

Tack Nina M
Happy B, Manager på Happy Bar & Grill Rakovski, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2017

Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Mycket god mat, stor meny med något för alla till väldigt bra priser. Lagom stora portioner och vällagat kött och kyckling.

Tack Madeleine H
Happy B, Manager på Happy Bar & Grill Rakovski, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Thank you for the good words. We appreciate our client`s opinion and we are glad that we made you smile.
Be happy!

Omdömet skrevs 9 juli 2017

det var ganska god mat men det fanns inte så mycket att välja mellan det är jätte bra för barn det fanns ett hörn där det var en lekplats med bollhav och man kunde klättra och så kunde man måla

Tack Kart1234
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

På några dagar provade vi den här restaurangen ett par gånger.
En gång lunch och en gång middag. Bra och snabb service. Menyn är perfekt. Hur mycket som helst att välja på och allt smakar bra. Härlig miljö med amerikansk touch.

Tack 57Klas

Resenärer som tittade på Happy Bar & Grill Rakovski tittade också på

Besökt Happy Bar & Grill Rakovski? Berätta vad du tyckte!