“God mat och”

Rankad som nr 78 av 1 317 Restauranger i Sofia
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Oborishte
Omdömet skrevs 24 oktober 2017

Åt en middag här och det var god mat och mysig atmosfär och maten kom snabbt. Goda efterrätter var det också. Rekommenderas verkligen

Tack frasse_k
DME-HCSC, Manager på Happy Bar and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2017

Thank you for the good words. We appreciate our client`s opinion and we are glad that we made you smile.

Be happy!

Best regards,
Happy Bar & Grill

Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

God mat och snabb och trevlig service. Vi åt ostbollar till förätt och fisk/kyckling till varmrätt. Gott var det Rekommenderar restaurangen varmt

Tack Inger Anette E
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Härlig meny, för alla. Fräscht och smakrikt. Rymligt med både inne och utomhusservering. Tyvärr kommer man inte undan den höga musiken i alla högtalare.

Tack Susanne L
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Vi beställde förrätt huvudrätt och efterrätt maten var god men serverades kall.... Maten serverades i fel ordning till förrätt fick vi pommes, o räkorna vi beställde kom till huvudrätten

Tack ola189849
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Fullsatt alla kvällar. Serverar mest skräpmat men det finns även annat på menyn. Åt en fisk som var helt ok. Stort minus för att förrätt och Varmrätterna kom samtidigt. Ett ställe att äta sig mätt på men knappast något ställe som jag skulle vilja bli stamgäst på. Plus för angenäm prisnivå.

Tack per B

Resenärer som tittade på Happy Bar and Grill tittade också på

Sofia, Sofia Region
Sofia, Sofia Region

Besökt Happy Bar and Grill? Berätta vad du tyckte!