“Ett måste”
Omdöme om Cosmos

Cosmos
Rankad som nr 14 av 1 584 Restauranger i Sofia

De hade så många goda alternativ så vi beställde provsmakningsmeny och jag kan bara säga ”full poäng ”
Traditionellt maträtter serveras elegant och modernt touch . Till varje maträtt följer vin som komplettera smaken trots att vissa val är vågade och litet mer okonventionell .

Personalen kan sin sak och väldig serviceinriktade det kändes trevligt .

Lokalen var modern inrett och väl anpassad .

Tack för denna fantastiska... ett minne då vi kommer altid ha med oss från Bulgarien

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Hosein N

Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

En fantastisk mat och kulturell upplevelse inom kulinarisk och traditionella smaker från området. Personalen var helt fantastisk trevliga människor och informativt duktiga om sitt kök, besökte som vegan och dom hjälpte till med allt från informationen om maten till dess innehåll med bravur! Detta besöket förgyllde verkligen vår kväll

Datum för besöket: februari 2020
Tack danielwA2559BF
RestaurantCosmos, General Manager på Cosmos, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Thank you so much for these lovely words!
Hope see you very soon again in Cosmos:)
Best regards,Cosmos team!

Omdömet skrevs 24 november 2017

Mycket bra ställe men kanske inte prisvärt i jämförelse med andra ställen i Sofia.
Servicen trevlig, lokalen mycket bra även i i barbordet vi satt vid. Maten riktigt bra även om den kunde varit lite varmare. Priset högt och då blir man kräsen dvs leveransen ska vara på topp hela vägen. Skulle varit en femma om portionerna varit lite större och maten varit rykande varm

Datum för besöket: november 2017
Tack daydream1234567
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Var där en måndags kväll ca 18.00, helt tomt i restaurangen. Flera kockar förberedde för kvällen. Utsökt mat, läckert och vackert serverat. Fick rekommendationer om gott vin .150:- för huvudrätt och vin, gör besöket prisvärt. Trevligt bemötande av unga servitriser. Skulle gärna återvända, då lite senare på kvällen för att känna av atmosfären.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Gick hit pga bra omdöme och vi blev i te besvikna. Det var en underbar resturang med väldigt fin mat. Personalen pratade bra engelska och var trevliga. Mysig lokal på en av de "tryggare" gatorna.

Datum för besöket: september 2017
Tack 28ceciliae

Resenärer som tittade på Cosmos tittade också på

Sofia, Sofia Region
Sofia, Sofia Region

Besökt Cosmos? Berätta vad du tyckte!