Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, fin interiör, bra garage! Mycket stort utbud på tjänster och andra bekvämligheter. Spaavdelning och otrolig vacker restaurang på våning 15 med överblick över hela Sarajevo. Ligger ca 10min från Baščaršija och det kostar 50-60kr med taxi att förflytta sig! Minibar och prisvärt! Rekommenderas och vi kommer att återvända!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack a_dtc
Omdömet skrevs 19 augusti 2015

Fantastisk hotell som ligger lite utanför centrum. Taxi till centrum kostar ca 5 Eur och tar ca 10 min. Folk är väldigt vänliga och det finns så mycket att se i Sarajevo. Hotellet serverar frukost och a la carte högst up på hotellets snurrande takvåning där man får sitta och äta till en syn på hela Sarajevo.

Rumstips: välj högsta våning som möjligt
Datum för vistelsen: juni 2015
Tack uberpop80149
Omdömet skrevs 14 juli 2015

Rummen var rena, stora och fräscha. Servicen var som det ska vara i 5 stjärnigt hotell. Priserna är ännu bättre och speciellt utanför hotellet. Restaurangen högst upp på taket levererade riktigt god mat och jag var väldigt imponerad. Inomhuspoolen och spa var fräscht och fortfarande nytt, service till poolen fungerade kanon trots att närmsta baren låg en bra bit ifrån och man fick trycka på en knapp för att dem ska komma. Kom alltid springandes och snabbt. Rekommenderas stark!

Rumstips: Deluxe duger fint
Datum för vistelsen: april 2015
Tack Uberpop80
Omdömet skrevs 20 juni 2015 från mobil enhet

Har besökt hotelet under en helg. Rummet är stort fräsch och AC fungerar utmärkt. Badrummet perfekt. Personalen hjälper och ställer upp på alla sätt och vis. Lugn ställe lite utanför men väldigt bra trafik förbindelse med centrum och Baščaršija med spårvagn. Ta spårvagn nr 3 och du åker med den genom hela staden.
Min familj trivdes jätte bra. Roterande restaurang på 15 våningen gjorde succén.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack goga69
Omdömet skrevs 15 september 2014

Stort härligt rum, rent och snyggt, bra service. Roterande restaurang på våning femton, på kvällen. Bra frukost i samma restaurang. Relaxavdelning finns också. Kan rekommenderas om man inte vill bo i centrala stan.

Datum för vistelsen: september 2014
1  Tack Karin G