Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline119 US$
CheapTickets104 US$
Orbitz.com104 US$
Travelocity104 US$
Trip.com104 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2019
Vaseva N, General Manager på Mercure Nadi, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2019

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Vaseva N, General Manager på Mercure Nadi, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2019

Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2019
Vaseva N, General Manager på Mercure Nadi, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Rumstips: All rooms face the pool and gardens and have balconies or a patio

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Vaseva N, Manager på Mercure Nadi, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019