Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 569)
Filtrera omdömen
1 569 resultat
Medlemsbetyg
575
751
188
32
23
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
575
751
188
32
23
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 569 omdömen
Omdömet skrevs 7 november 2016

Rummen var bra med bekväma sängar. Det var bra att det fanns element på rummen, som var ganska kalla. Det var en stor innergård som foajé där det dock var väldigt kallt.
Att ta sig från Plaza de Armas i centrum till hotellet tar 20-30 minuter till fots.
Det tog lång tid att vänta på maten som inte heller smakade något speciellt, när den väl kom. Det finns bättre restauranger i centrum. Även personalen i baren var långsam. Frukosten var dock bra.

Tips för att välja rum: Be om ett rum högre upp, för att inte bara få utsikt över odlingsplätt!
  • Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack yvan62
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 mars 2016

Ett turistklass hotell som ligger centralt! Dom klassar sig själva som 4 stjärnigt hotell. Men det är för slitet för att vara det, Snarare ett 3 stjärnigt turistklass hotell. Det är ett bra hotell. Bra rum med fina sängar, Vi fick rum på 5:e våningen med fin utsikt upp mot bergen! En ok frukost, kunde vara bättre! Saknar lite müsli och lite mer pålägg än ost och korv. Maten på hotellet är ok, men servisen dålig!

Tips för att välja rum: Välj rum på 5:e våningen med fönster ut från hotellet!
  • Bodde här: mars 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Mrbearkent
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eco_Inn_Hotels, Director de Recepción på XIMA Cusco Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2016
Google-översättning


Dear Mrbearkent.

Thank you for let us know about your experience with us.

We are glad that you enjoyed the view from the rooms we have at the 5th floor.

We are really sorry if you had any inconvenience during the dinner service, rest asure that we are going to keep improving our services in order to give the best experience to our guests.

We hope you can give us another opportunity to welcome you.

Best regards.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 december 2014 från mobil enhet

Efter 4 dygn på hotellet gläds vi åt en vänlig och glad attityd. Frukost i atrium gården är en trevlig upplevelse.
Gångavstånd till all service och handel. Restauranger runt hörnet täcker det behovet.

  • Bodde här: december 2014
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Anders Å
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen