Spara

från 17,12 US$
från 80,57 US$
från 23,13 US$
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Det här är ingenting jämfört med själva Gardens by the bay eller Cloud Forest.
Själv tycker jag att man borde kunna välja bort detta alternativet då det faktiskt är ganska tråkigt.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Justina_Roger
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Helt ok upplevelse. Många vackra växter att fotografera. Tulip mania när jag var där. Skönt med luftkonditioneringen.

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack Miramis_123
Omdömet skrevs 14 april 2018

Vi var där när det var tulpanernas månad. Ett makalöst arbete som lagts ned. Det finns dessutom mängder av annat att titta på.
Jag rekommenderar verkligen ett besök.

Datum för upplevelsen: april 2018
1  Tack 893runec
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket vackert med all grönska och kreativitet. Skönt att gå inomhus med ca 24 grade jämfört med 36 utanför. Värt varje S$.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Piddda
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Ett måste om du är intresserad av blommor. Mycket att se, så planera så du har god tid på dig. Ta med en extra tröja, det är kallt där inne.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack agnetab2015