Öppet i dag: 09:00 - 21:00

från 17,25 US$
från 193,07 US$
från 81,17 US$
Omdömet skrevs 15 november 2019

Hit måste man åka om man är i Singapore. En helt magisk konstruktion med ett enormt vattenfall och många många blommor som kan beskåda när man vandrar ner från toppen till botten av vattenfallet. Vill inte säga för mycket om vad som finns men ett måste att besöka är det.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Solkungen
Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och fint ställe. Fin utsikt från höga höjderna. Skönt med ac för det är galet varmt i Singapore.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack soderale
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Härligt ställe att kyla ner sig på efter att ha vandrat runt i Gardens by the Bay.
Häftigt vattenfall och mycket grönska och olika växter. Tyvärr väldigt mycket folk och man måste se upp för alla kameror hela tiden.
Rekommenderar att gå hit vid öppning kl 09.00. efter lunch strömmar det in med busslaster av folk med parasoller och kameror.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Justina_Roger
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Räkna med att få köa lite till hissen för att komma till toppen. Jag var där precis efter att de hade sprejat vatten/ånga vilket gav allt en lite mystisk aura.

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack Miramis_123
Omdömet skrevs 14 april 2019 från mobil enhet

Helt underbar upplevelse. Hela familjen uppskattade upplevelsen inne i cloud forrest. Härlig rymd och fantastiska växter! Hit kommer vi garanterat tillbaka. Ska man välja ett av de två växthusen var detta favoriten. (Men det andra var också bra)

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack 230kristinw