Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (630)
Filtrera omdömen
630 resultat
Medlemsbetyg
132
286
143
41
28
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
132
286
143
41
28
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 630 omdömen
Omdömet skrevs 14 januari 2013

Valde 1929 efter en rekommendation och blev inte besviken. Trevligt hotell till ett bra pris i Chinatown, med utmärkt frukost och fri wifi. Var också beredd på att rummen skulle vara väldigt små och det blev aningen trångt för två vuxna med två resväskor. Men det funkade i tre dagar.
Hade också räknat med det och bokat ett rum med balkong utåt gatan - vilket var en krydda med tanke på miljön i kvarteren. Gästvänlig personal och 5-7 minuters promenad till tunnelbanan som är suverän i Singapore.

Tips för att välja rum: Balkong utåt gatan på tredje våningen (högst) höjer kvaliteten och miljöintryck.
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Kajkris
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christopher_Chow, Guest Relations Manager på Hotel 1929, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christopher_Chow, Guest Relations Manager på Hotel 1929, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christopher_Chow, Guest Relations Manager på Hotel 1929, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christopher_Chow, Guest Relations Manager på Hotel 1929, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen