Öppet i dag: 10:00 - 19:00

från 34,29 US$
från 45,20 US$
från 54,28 US$
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Besökte detta ställe fört och främst för att komma till Santosa, det blev riktigt bra stort akvarium i härlig marin miljö.

Datum för upplevelsen: april 2016
1  Tack mikaelo403
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Otroligt otroligt fascinerande att se vad som försiggår under ytan. Åker du till Singapore så är det ett bra ställe att ta i samband med universal studios då det ligger väldigt nära varandra.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack Moa K
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

Köpte biljetter på nätet och fick lite rabatt då. Vi va här tidigt men ändå va det så mycket folk. Kan bli lite jobbigt när man vill fota något. Dom hade en sido attraktion för 2 dollar där dom simulerar en tyfon på en båt kul att se. Mycket fiskar och en hel del att fota

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack Eugenio Å
Omdömet skrevs 25 juli 2014

Singapore Akvarium har tills i jan 2014 haft världens största akvarium då Kina byggde ett större. S.E.A trots allt fortfarande en av de stora sevärdheterna i Singapore. Med den tillhörande utställningen av Singapores sjöhistoriska betydelse höjer upplevelsen ytterligare.

Datum för upplevelsen: juli 2014
Tack johnnyk828
Omdömet skrevs 13 maj 2014

Verkligen fantastiskt! Är verkligen ett stort akvarium och det finns mycket att titta på. Ett måste för barnfamiljer!

Datum för upplevelsen: maj 2014
Tack catrineWenger