Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 101)
Filtrera omdömen
4 101 resultat
Medlemsbetyg
2 263
1 202
393
152
91
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 263
1 202
393
152
91
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
2126 av 4 101 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 14 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med shangri-la.com
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen