Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 128)
Filtrera omdömen
4 128 resultat
Medlemsbetyg
2 283
1 209
392
153
91
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 283
1 209
392
153
91
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 4 128 omdömen
Omdömet skrevs 7 mars 2014

Vi bodde här tre dagar i mars 2014. Tre dagar är alldeles för lite för Singapore, men vi kommer att komma tillbaka. Och då väljer vi detta hotell. De har ett underbart läge vid stranden på ön Sentosa. Det är lätt att ta sig in till stan, gratis shuttle till Vivocenter som ligger i stan. Därifrån kan man ta taxi till andra delar. Taxi är billigt i Singapore. Tyvärr var maten på de olika restaurangerna på hotellet ganska dyr.

Bodde här: mars 2014, reste som ett par
1  Tack UlrikaS3
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 februari 2013

Ett drömhotel med drömläge i Singapore. Fantastiskt frukost, engagerad personal och lyxiga rum. Free shuttlebus går till tunnelbana var 20nde minut. Stor pool och privat strand med solstolar som räcker till alla. Dyrt men värt det!

  • Bodde här: februari 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Aija H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SENGM1, General Manager på Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen