Universal Studios Singapore

från 48,64 US$
från 318,02 US$
från 163,88 US$
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade en okej dag här. Men vi har varit på den riktiga i LA. Det är som natt och dag. Har man varit på den i LA rekommenderar jag absolut inte denna. Har man inte varit på en äventyrspark innan så visst varför inte. Turer är kortare och mindre än original. Är enbart för barn familjer. Det var inte originalet. Dyrt med, typ 1300 kr för 2. Inte värt det tyvärr. Men av checkat.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Daniel M
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Trodde det skulle vara lite häftigare åkattraktioner. 4dimentionell film var riktigt bra. Annars var det bra

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Ola M
Omdömet skrevs 25 september 2019

Vi valde att besöka Universal Studios en dag mitt i veckan och dessutom betala extra för Unlimited Express Pass. Det är så värt det! Dock är det 3-4 attraktioner som inte ingår i expresspasset, men det var ingen jätteförlust. Annars gick vi rakt förbi folk som köat i en timme och fick dessutom bättre platser i alla attraktioner än om man inte hade expresspass.

Till och med för oss som är i 30-årsåldern var attraktionerna uppskattade, men vi hade kanske önskat några som var snäppet häftigare. Se till att prova bergochdalbanan Cylon och 4D-upplevelsen Transformers!

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack MiaG90
Omdömet skrevs 21 mars 2019

Här känner man igen alla de filmer och figurer som barnen pratar om och är förtjusta i. Där finns t ex Madagaskar och Jurassic Park. Där finns åkattraktioner som berg- och dalbana i flera storlekar, karuseller och båtfärder. I affärerna kan man handla olika souvenirer och trevliga kläder med olika teman. Ta gärna hela dagen på er och avbryt efter några timmar och kom sedan tillbaka igen samma dag efter en paus inom Sentosa.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Bibbibi
Omdömet skrevs 9 januari 2019 från mobil enhet

Lagom mängd folk i parken men mycket besviken pga att attraktionerna var samma som på parken i Hollywood. Hittade 3-4 attraktioner som var något nytt. En hel del restauranger att välja på och man kan gå ur parken till ”mallet” utanför å äta på tex Hard Rock Café om man känner för det!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack elsaeriksson