Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Bodde här en natt och blev väldigt nöjd.
Duktig och trevlig personal. Rent och stort rum men balkong/uteplats. Fin och ren pool. Stranden är ingen badstrand, den är långgrund, att rekommendera är att vindsurfa här.
Lugn och skön miljö. Perfekt transfer till flygplats och köpcenter.

Kan dock inte rekommendera massörerna!Inget eget massageutrymme, massagen fick ske utomhus eller på eget rum. Massörerna kändes väldigt oseriösa och okunniga.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack elindah00
Microtel by Wyn... B, General Manager på Microtel by Wyndham Boracay, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Tack så mycket för att du valde Microtel by Wyndham Boracay. Vi ser fram emot att välkomna dig igen vid ditt nästa besök.

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Vill du bo på en lugnare strand men ändå ha närhet till centrum och party är detta hotell perfekt beläget! Hotellets har egna kockar med förträfflig mat o dryck. Ett ställe att koppla av och trivas på!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Rosenboms
Microtel by Wyn... B, General Manager på Microtel by Wyndham Boracay, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2017

Tack så mycket för att du valde Microtel by Wyndham Boracay. Vi är så glada att veta att du hade en trevlig, lugn, trevlig och avkopplande vistelse. Vi ser fram emot att välkomna dig igen på din nästa besök

Omdömet skrevs 31 januari 2015 från mobil enhet

Fräscht hotell, bra mat och personal. Precis vid stranden, ensamt och lugnt utan massa försäljare. Med en promenad längs vattnet kommer man till station 1,2,3 annars erbjuder hotellet fri shuttle service en gång i timmen.

Datum för vistelsen: januari 2015
Restyp: Reste ensam
2  Tack mstiffy
MicrotelB0racay, Manager på Microtel by Wyndham Boracay, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2015

Tack så mycket för att ta sig tid att skriva en verklig översyn i Tripadvisor när det gäller din senaste vistelse på Microtel by Wyndham Boracay . Vårt hotell är strategiskt beläget i lugn och fridfull del av ön där du verkligen kommer att njuta av din semester . Jag är mycket glad att mina gruppmedlemmar tog väl hand om dig , och jag är glad att du hittat resten av våra tjänster till dina förväntningar .
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!

Omdömet skrevs 28 december 2014 från mobil enhet

Man bor Max 5min promenad ifrån white beach. Det är ett underbart hotell med trevlig service, fina och rena rum. Det är billigare att boka online än direkt hos dem.
De har en shuttle bus som går varje timme in till D-mall (mitt på white beach)
Restaurangen på hotellet är bra och dålig, personalen är trevlig och maten är god men de är veliga och glömska och ibland fattade innehåll till vissa maträtter.
Frukosten är helt ok! Du kan ändra den lite som du vill :)
Jag skulle absolut boka detta hotell igen!

Datum för vistelsen: december 2014
1  Tack aasajohansson
MicrotelB0racay, Manager på Microtel by Wyndham Boracay, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2015

Tack så mycket för att ta sig tid att skriva en recension på Tripadvisor av din senaste vistelse på Microtel by Wyndham Boracay . Vårt hotell är strategiskt beläget i lugn och fridfull del av ön där du verkligen kommer att njuta av din semester med familj och vänner . Jag är glad att vi gjorde ett tillräckligt bra intryck och vi kunde möta dina förväntningar under din vistelse . Vi uppskattar din feedback och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!

Omdömet skrevs 26 september 2014

Microtel som är ett lite mindre hotell har en mysig känsla över sig. Det har ett bra läge med en egen strand på gångavstånd från White Beach. Här går det verkligen att koppla av utan alltför många strandförsäljare och alltför mycket folk. Maten på hotellet (Mamas Fish House) är riktigt bra. Dock var många ingredienser slut under vistelsen och hela menyn var därför inte tillgänglig.

Personalen på hotellet är trevlig, speciellt de på Mamas Fish House, och hotellets läge alldeles vid stranden gör detta till en favorit! Rekommenderas för de som söker lugnet under semestern men även de som vill ha möjlighet att promenera in till "händelsernas centrum" dag som kväll.

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Ztjclb
MicrotelB0racay, Manager på Microtel by Wyndham Boracay, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2014

Thank you very much for taking the time to post a review on TripAdvisor of your recent stay at Microtel by Wyndham Boracay. Our hotel is strategically located in the peaceful and quiet part of the island where you will truly enjoy your vacation with family and friends. I’m glad that we made a good enough impression and we were able to meet your expectations during your stay. Your feedback is highly appreciated, and this will help us in our effort to continually improve our facilities and services. If you ever find yourself either in Acropolis, Baguio, Batangas, Cabanatuan, Cavite, Davao, Gen. Santos, Puerto Princesa, Mall of Asia, Sta. Rosa, Laguna, Tarlac or UP Technohub, I’m happy to report that there is a Microtel near you.