“Very Good!”

Rankad som nr 58 av 11 377 Restauranger i Hongkong
Kök: Kinesiskt
Område: Central
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åk dit i tid, helst 5 min innan de öppnar.
Det var den bästa måltiden på vår Hong Kong resa. Vi tog kyckling som förrätt och anka som huvudrätt. Det är inte mycket mat men gott!

Tack Piddda
BlackSheepRest, Manager på Ho Lee Fook, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Hi Piddda,

We're flattered that you thought Ho Lee Fook was your best meal in Hong Kong!

We hope to see you on your next visit.

Best,

Matt
Restaurant Manager

Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

En liten pärla som är väl värd att besöka.
Stället är mycket populärt så var beredd att vänt på att få bord.
Hit går vi gärna igen

Tack j882015
BlackSheepRest, Manager på Ho Lee Fook, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Hi j882015,

Thank you for stopping by!

We are glad to hear you enjoyed your dining experience with us.

Looking forward to seeing you again soon.

Best,

Amy, Restaurant Manager

Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Var i tid till detta ställe. Vi var där vid 18 då de öppnat och fick då bord direkt, men det var ca 7 andra par som också stod och väntade.
Vi beställde in 3 st varma rätter, allt var utmärkt! Vi avslutade med en varsin dessert, jag tog second breakfast, himmelskt gott!!
Riktigt bra och trevlig service, märks att personalen trivs där. Grym musik om man gillar 70-80 tals pop.

Tack Esm81
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

En måste upplevelse för alla matälskare. Maten står i en klass för sig, och priset är rimligt. Se till att serveringspersonalen går igenom menyn så att ni kan välja rätt.

Tack Eric d
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Bästa restaurangen på länge!
Underbar personal och maten var sjukt bra!
Ett måste i HK !
Men ingen bokning av bord så va ute i tid !

Tack ErikJohansson

Resenärer som tittade på Ho Lee Fook tittade också på

Besökt Ho Lee Fook? Berätta vad du tyckte!