Öppet i dag: 10:00 - 18:00

från 5,49 US$
från 36,19 US$
från 64,68 US$
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Trevlig utflykt med familjen, varken bu lr bä med den i glas lr ej. Man kommer till toppen. Har man bråttom upp/ner så ta den med glas, många som inte vill betala extra.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Kiiitten
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

MTR till Tung Chung och kabinbanestationen. Var där kl.10.00 och det tog ca 60 min.innan vi steg in i kabinbanan. Hjälpte inte mycket med förköpta biljetter, köande i alla fall. Resan innehåller verkligen hisnande vyer. Kring Buddha statyn för turistiskt för min smak och så även templet.Lätt att ta buss nr 21 dock vidare till ön Tai O, vandra runt där sen ny buss nr 1 till Mui Wo och därifrån med färja tillbaka till HK. Sammantaget mycket trevlig och varierad rundtur! Spara lunchen till Tai O.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Skön tur med härlig utsikt, snåla inte och betala lite extra för att åka med glasbåtten på hytten för det är den värd. Har ni lite mindre tid så åk båt/buss till Big Buddha för att sedan ta linbannan tillbaka (ingen kö alls). Vi stod i kö lite över 1H.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Jocke72A
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Köp en biljett på nätet om ni kan skriva ut den. Köerna är enorma om man kommer fel tid. Vi kom mitt på dagen och köade i två timmar innan vi var framme vid linbanan. Men det var värt att vänta för att få åka denna hisnande tur med magnifika vyer. Ner tog vi bussen som tog oss ner snabbt och billigt.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack 475perb
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Viktigaste rådet först. Kom tidigt, kön blir snabbt lång. Resan upp och ner är mycket sevärd med fin utsikt.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack GunnarVanersborg