“Goda dumplings inget mer”

Din Tai Fung (Silvercord)
Rankad som nr 76 av 11 598 Restauranger i Hongkong
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Tsim Sha Tsui
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Var här med en kompis, lång väntetid och ganska opersonlig service. Alla på restaurangen verkar väldigt stressade och springer runt borden. Vi beställde vegetariska dumplings och pork dumplings vilket var en riktigt hit, supergoda! Vi beställde också in spenat med vitlök, det var gott det med. Dock så smakade inte nudelsoppan mycket alls. Nudlarna man köper i kopp på 7eleven är godare......

Tack aliceevelinal

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Efter testat Din Tai Fung i Shang hai så ramlade vi förbi även i Hong Kong, lika hög nivå! outstanding ! Rekommenderas speciellt för de som gillar Asien light!..:)

Tack Lars-Erik S
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Kändes lite stressigt och stimmigt med personal som var svåra att få uppmärksam från. Men maten var fantastiskt god! Kan lätt rekommendera det, men mer som lunch än middag

Tack Tobbe S
Omdömet skrevs 7 maj 2017

Underbar taiwanensisk Dim Sum. Det är även en bra restaurang att ta med barnen till, våra barn älskade maten på Din Tai Fung.

Tack suntrip62
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Ser inte att vara speciellt spännande men serverar suverän Dim Sum. Alla rätter jag har provat har varit utmärkta. Rena fina smaker och vällagat. Trevlig och hjälpsam service. Ett favoritställe.

1  Tack Charlotta M

Besökt Din Tai Fung (Silvercord)? Berätta vad du tyckte!