Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 881)
Filtrera omdömen
3 881 resultat
Medlemsbetyg
1 180
2 081
502
79
39
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 180
2 081
502
79
39
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 3 881 omdömen
Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

Mycket smidigt att ta sig från Hong Kong Central med gratisbuss. Läget är perfekt, bla nära till båtarna som bla tar en till Macao. Gångavstånd till Soho och mot Peak. Hotellet är prisvärt, bra service och rena fina rum. Rummen är något små men var helt klart bra. Wi-fi fungerade mycket bra. Det kan absolut bli aktuellt med att stanna här vid kommande besök i Hong Kong. Sammanfattningsvis, helt klart nöjd.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste ensam
1  Tack Hzon
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 januari 2017

Snyggt och fräscht. Bra läge. Spårvagn utanför. Prisvärt i "dyra" Hong Kong. Gratis flygbuss från snabbtågets ändhållplats i centrala Hong Kong stannar vid hotellet. Bra frukostbuffe men kanske lite "dyr".

Rumstips: Själv bor jag gärna högt upp
Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack pegel2016
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 november 2016

Jag bokade genom Accor Hotel vilket jag nu efteråt måste betrakta som ett misstag. För att sammanfatta: Fungerade fruktansvärt dåligt och blev en utdragen procedur som skapade osäkerhet.
Läget toppen tycker jag med massa små restauranger och affärer i området. Känns verkligen levande.
Rummet rent och snyggt och tillräckligt stort, i varje fall för en person.
Trevlig och hjälpsam personal.
Wifi hastighet 10/10 Mbit, fullt tillräckligt för att kunna se TV-programmen hemifrån i efterhand.
Hissar i tillräcklig omfattning höll nere väntetider till helt acceptabelt nivå.
Fick ett rum med utsikt över hamnen.
Hade det inte varit för dåligt fungerande bokning hade jag gett full pott.

Rumstips: Försök få ett rum högt upp och med utsikt över t.ex. hamnen.
Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Skarbo32
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
IBIS H, General Manager på Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2016
Google-översättning

Dear Skarbo32,

We are all pleased to hear that you had a nice time with us. I am thrilled that you appreciated our cleanliness, staff, wifi and vicinity.

Again, thank you for your kind words and we do extend our warmest welcome to your next visit again soon!

Kind Regards,
Simone Hansen
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2014

Hotellet valde vi efter att ha tittat här på tripadvisor och på hotels.com. Vi ville ha ett hotell som låg centralt, inte allför litet rum och som inte kostar alltför mycket pengar. Detta hotellet tycker jag låg väldigt bra till och bra pris för att vara i Hong Kong(dyrt). Nästan alla ställen och aktiviteter som vi var på i Hong Kong låg på ön, så det var lätt att ta sig till tunnelbanan och vidare. Nära till en bra matbutik också. Hotellrummet vi hade nr 1215 var inte så stort men lagomt för 2 personer och utsikten var mycket bra med utsikt över vattnet och den berömda ICC byggnaden så man kunde se ljusshowen från rummet varje kväll om man så ville. Det som drar ner betyget på hotellet var att rummet hade en liten sur/uken lukt och en ganska svårtillgänglig garderob längst in i rummet i hörnet.

Datum för vistelsen: september 2014
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack 19Alexandra86
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
IBIS H, General Manager på Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2014

Dear 19Alexandra86,

Tack för din tid att lägga ner dina kommentarer om ibis Hong Kong Central & Sheung Wan och jag är glad att du haft din vistelse och vår panorama hamnen.

Jag är ledsen att höra att du har oro om vår garderob. Syftet att bygga garderoben med begränsad hängande utrymme kommer att frigöra mer utrymme för rummet som förstärker viloplats för gästen. Hushållning har informerats för din situation och kommer att inspektera rummet tillståndet i enlighet därmed.


Tack igen för att dela dina synpunkter, är det med stor glädje vi hälsar dig välkommen igen för din nästa resa till Hong Kong.

Best Regards,
Simone Hansen (Ms.)
General Manager
ibis Hong Kong Central and Sheung Wan Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen