Öppet i dag: 00:00 - 00:00

Mer information
från 52,61 US$
Mer information
Omdömet skrevs 7 november 2017

Firande en riktigt bra Halloween här 2017. Mycket party och folk över allt som alla var trevliga och sociala. En riktig toppen kväll helt enkelt.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack A8541XYmichaelj
Omdömet skrevs 19 december 2016

Här kan man strosa runt och bara njuta av stadslivet i Hong Kong.

Här finns många ställe som säljer god och bra mat.

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack Nicklas L
Omdömet skrevs 31 mars 2016

Det finns dessutom en mängd av lokala butiker/stånd som är mycket intressanta. Massor av fototillfällen för att dokumentera det lokala trots turistinslaget.

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack 893runec
Omdömet skrevs 28 mars 2016

I SoHo, som i HK väl betyder Söder Om Hollywood road. I det backiga ovanför Queens rd, där alla flaggship butiker ligger. Här ligger pubar och restauranger sida vid sida; ofta öppet rakt ut mot gatan, utan dörrar - varma delar av året. Kom, ät, drick och var glad - du är i Hong Kong.

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack magnusbergquist
Omdömet skrevs 17 mars 2016

Var tyvärr regn när vi besökte det men fick intrycket om att det var ett mysigt ställe där det är mycket hålligång. Vi gick mest och strosade omkring och käkade lite mat i området :)

Datum för upplevelsen: februari 2016
Tack Fia B