“Beautiful. ”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Badrum, Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn, Barnvagnsparkering, Anpassat för rullstol, Trappor/hiss, Skåp/förvaring
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket vackert och vilken utsikt! Väl värt att åka upp. Vi gick ner, det är ca 5 km, var inte jobbigt alls.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Piddda

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Tog det gamla tåget upp till slutstationen och bussen därifrån ( kön för att åka ner igen var för lång ). Fikade på Bubba Gump restaurangen. Det fanns även en liten butik i anslutning till restaurangen. Kostade lite extra att åka rulltrappan upp till översta plan. Men utsikten däruppe var hänförande ❣️

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack LenaG1182
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

En turistfälla som är värd att se. Skippa att åka tram dock, vi kände att det var ett ganska slöseri med tid. Så mycket folk som var helt hysteriska att komma fram först. Utsikten man ser på tram får man ändå se på toppen. Så nu i efterhand hade vi nog åkt buss upp för att spara in pengar. Vi köpte inträde till sky terrace vilket var trevligt! Åk upp någon timme innan solnedgång för att se staden i både ljus och mörker.

Datum för upplevelsen: mars 2018
1  Tack aliceevelinal
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Att köpa Hop on Hop off på Big Bus passade oss bra då ingick ,färja, viss och biljett till bergbsnan.Missa inte denna plats.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack torstenh435
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt fin utsikt!
Ta taxi upp det är värt att slippa köer. Men om ni gärna vill så kan ni också ta spårvagnen upp.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack j882015

Resenärer som tittade på Victoria Peak (The Peak) tittade också på

Besökt Victoria Peak (The Peak)? Berätta vad du tyckte!