“Beautiful. ”

Boka i förväg
Mer information
136,10 US$*
och över
Kvällskryssning i Hongkongs hamn och middag på ...
Rankad som nr 5 av 912 saker att göra i Hongkong
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Skåp/förvaring, Anpassat för rullstol, Trappor/hiss, Aktiviteter för större barn, Barnvagnsparkering, Aktiviteter för små barn, Badrum
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket vackert och vilken utsikt! Väl värt att åka upp. Vi gick ner, det är ca 5 km, var inte jobbigt alls.

Tack Piddda

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Tog det gamla tåget upp till slutstationen och bussen därifrån ( kön för att åka ner igen var för lång ). Fikade på Bubba Gump restaurangen. Det fanns även en liten butik i anslutning till restaurangen. Kostade lite extra att åka rulltrappan upp till översta plan. Men utsikten däruppe var hänförande ❣️

Tack LenaG1182
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

En turistfälla som är värd att se. Skippa att åka tram dock, vi kände att det var ett ganska slöseri med tid. Så mycket folk som var helt hysteriska att komma fram först. Utsikten man ser på tram får man ändå se på toppen. Så nu i efterhand hade vi nog åkt buss upp för att spara in pengar. Vi köpte inträde till sky terrace vilket var trevligt! Åk upp någon timme innan solnedgång för att se staden i både ljus och mörker.

1  Tack aliceevelinal
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Att köpa Hop on Hop off på Big Bus passade oss bra då ingick ,färja, viss och biljett till bergbsnan.Missa inte denna plats.

Tack torstenh435
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt fin utsikt!
Ta taxi upp det är värt att slippa köer. Men om ni gärna vill så kan ni också ta spårvagnen upp.

Tack j882015

Resenärer som tittade på Victoria Peak (The Peak) tittade också på

Besökt Victoria Peak (The Peak)? Berätta vad du tyckte!