Omdömet skrevs 2 april 2018

Ett riktigt bra hotell med mycket bra och vänlig personal. Vi hade clubrum och då ingår lounge med frukost, afternoon tea och drinkar/champagne med plockmat på kvällen. Bra viner och riktig champagne. Jättefint rum med en riktigt skön säng. Rent och fräscht. Vi kunde inte varit mer nöjda med boende eller servicen.

Tips för att välja rum: 1235 fantastiskt utsikt
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack MillaF1972
Alexander_Wassermann, General Manager på InterContinental Grand Stanford, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear MillaF1972,

Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.

We are happy to know that you enjoyed the attentive service, comfortable accommodation and had a great time with our Club InterContinental Lounge. I have shared your compliments with the team. This is the greatest motivator for us to achieve even higher standards.

We are looking forward to welcome you back in the not too distant future.

alexander.wassermann@icgrandstanford.com

Omdömet skrevs 20 januari 2018

Ett hotell av högsta class. Vi har bott här i fyra nätter och bokade exekutiv Floor,så vi hade även tillgång till hotellets lounge. Där vi fick en frukost av hög class. Sedan på em tilltugg av varierande slag och framför allt goda ostar. Vinerna höll hög class och det bjöds generöst. Stänger tilltugg och drycker 20,30 . Rummet: sänglinnet och sängen var en class för sig, det bästa vi någonsin sovit i. Rummet innehöll stor TV (som vi alldrig använde) strykbord, strykjärn , Duschrummet med tillbehör hade allt vi behövde .Wii Fee var av högsta class. Personalen hade hög class på alla nivåer. Wao vilket hotell.

Tips för att välja rum: Högsta class av hotell , exetuiv rom hade vi. Våning 16.
Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack torstenh435
Alexander_Wassermann, General Manager på InterContinental Grand Stanford, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Dear torstenh435,

Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.

We are delighted to know that you enjoyed your room on the Executive Floor and the in-room amenities and facilities which have met your every need.

Thank you also for your compliments regarding our Club InterContinental Lounge and service. I have shared your compliments with the team and they are delighted to know that their dedication to a 5-star hospitality is appreciated.

We certainly look forward to welcoming you back in the not too distant future.

alexander.wassermann@icgrandstanford.com

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Bodde her två nätter i clubbroom. Rommet hadde fin utsikt mot HongKong ö:n . Rommet var fint med god säng, fint bad med badkar. Det fanns nespressomaskin och vattenkokare på rommet samt gratis flask vatten som blev påfyllt. Clubloungen har fin frukost, her kan du beställa från köket egg och bacon eller egg i alla varianter samt asiatisk mat. Det serveras också afternoon tea och mellan 18-20 serveras det små varmt och alkoholhaltiga drykker.
Läget er mitt Kawloo vid den långa strandpromenaden, det är lätt och ta sig rundt.

Bodde här: februari 2017, reste ensam
Tack Sepp M
Alexander_Wassermann, General Manager på InterContinental Grand Stanford, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2017

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

alexander.wassermann@ihg.com

Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jag har bott på många hotell och jag har många gånger fått en utmärkt service, men frågan är om inte den vi fick här var bland de allra bästa. När min kamrat behövde få läkarhjälp tog flickorna i club loungen hand om saken som om det gällt en nära släkting. Deras hjälpsamhet och vänlighet var i en klass för sig. Ett alldeles speciellt tack till "Agneta". En vänligare människa får man leta efter

• Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack Ola K
Alexander_Wassermann, General Manager på InterContinental Grand Stanford, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

alexander.wassermann@ihg.com

Omdömet skrevs 5 november 2015 från mobil enhet

Jättebra hotell. Sjukt nöjd. Toppen på alla vis. Pool på taket med överlägset trevlig personal. Vi kom alldeles för tidigt då bjöd de på drink i baren medan vi väntade. Imponerande eftersom vi egentligen skulle fått rummet först flera timmar senare!!
Hotellet var så bra så att jag misstänkte att det var något lurt :-)
J.U.

Bodde här: november 2015, reste med familjen