Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Vilket bemötande!
Så väl omhändertagna. Service dygnet runt och alltid lika trevliga och hjälpsamma. Här fanns allt som vi behöver på ett hotell. Så nöjda och ser framemot att återvända snart igen. Överraskade med en tårta då våran dotter fyllde år.
Tacksamma och nöjda gäster.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Ewa F
Omdömet skrevs 14 maj 2013

Fantastiskt Hilton- hotell med underbar utsikt - både över stan och upp mot de grönskande bergen. Härliga sängar. Hiss direkt in i ett snyggt (!) shoppingcentrum, Pacific Place, med bra utbud av både shopping och matställen.
Hotellet hade en fantastisk frukostbuffet alldeles intill poolområdet.

Tips för att välja rum: Vi bodde högt upp och med en helt fantastisk utsikt upp över bergen.
  • Bodde här: maj 2013, reste med familjen
Tack Stockholm-travellers
Omdömet skrevs 5 november 2012

Tillbringade fem nätter på Conrad Hong Kong under september 2012. Rummet var rymligt med en fantastisk utsikt mot Kowlon. Sängar och alla faciliteter var mycket bekväma. Personalen lade sig verkligen vinn om att man skulle trivas och jag blev flera gånger uppringd och tillfrågad om allt var till belåtenhet.
Hotellet har ett flertal utmärkta restauranger, dock betydligt dyrare än genomsnittet i HongKong. Hotellets läge med en hiss rakt ned í shoppingcentrat Pacific Place och den där liggande MRT stationen var utomordentligt prakiskt. Hotellet anbefalles till var och en som vill ha en bekväm och praktisk vistelse i Hong kong.

• Bodde här: september 2012, reste i arbetet
2  Tack Anders J
Omdömet skrevs 30 oktober 2012

Ett fantastiskt hotell på toppen i Centrum i Hongkong, med generöst rum på 55 våningen överblickar man hela staden. Sky-bar på 59 våningen med bättre utsikt än The Peak. Städning och bäddning 2 gånger/ dag och ett fantastiskt bemötande från personalen. God mat i diverse restauranger och gångavstånd till det mesta.

Tips för att välja rum: Rummen högst upp har en fantastisk utsikt!
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Tack Susanne1953
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 12 september 2011

Jag brukar bo på designhotell.
Därför var jag inte säker på hur denna erfarenhet av att bo på ett stort hotell som Conrad skulle bli.
Jag blev positivt överraskad!
Servicen var oklanderlig - från incheckning, concierge, badmästare, till rumsservice och fantastisk städning (de två sistnämnda dök upp inom några minuter efter våra önskemål av olika saker).
Fantastiskt läge också.
Helt fantastiskt!
Bra gjort och fortsätt så!

1  Tack Lola77Sgpr