Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 586)
Filtrera omdömen
4 586 resultat
Medlemsbetyg
3 463
863
166
51
43
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 463
863
166
51
43
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 586 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 november 2014

Normalt betalar jag inte något ens i närheten av premiumpriser utan en klump i halsen. Jag gick emot mig själv när jag bokade ett deluxe-rum med utsikt över hamnen, vetandes att vi skulle få en fantastisk utsikt över centrum, se den spännande marinverksamhet samt laserljusshowen. Vi gjorde ett kap eftersom vårt rum (okänt för mig) inkluderade en mer eller mindre privat terrass! Två solstolar och en subtil kvällslykta på bordet, inspirerande oss att njuta av vin/whiskey under kvällsshowen. Lysande, men du kan inte höra musiken/ljud från Avenue of Stars (som jag faktiskt föredrar). En annan kväll gick vi ner till strandpromenaden för att uppleva ljuden.

Två andra, fria "nöjen" i denna speciella situation. Missa inte de gratis Tai Chi klasser med William Ng på MWF vid 06:30 på pooldäcket. En mer bedårande lärare kan inte hittas. Och om du längtar efter terrass med hamnutsikt, är hela 3:e våningen lugnt och subtilt inhyst med den vackraste aromen och energin, tack vare det spa som ligger på samma våning. Den korta promenaden till vårt rum var så angenämt!

Ett tips - se till att du får instruktioner om belysningen. Vi fick det inte att fungera ordentligt när vi lämnade rummet.

Ett klagomål - med dessa priser, varför kan de inte bara inkludera kostnaden för wifi i den grundläggande rumsavgiften och tillåta oss att känna oss bortskämda? Det var vår erfarenhet av Tokyo (glädje!) Jag vet att det är bara handlar om upplevda kostnader, men ändå...

Tack passportwilltravel
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
InterConHongKong, Manager på InterContinental Hong Kong, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2014
Google-översättning

Dear Passportwilltravel,

Thank you for choosing us for your visit to Hong Kong and sharing your experience on TripAdvisor!

We are pleased you enjoyed your experience with us. Our patio rooms on the 3rd floor is very unique, offering a private, yet outdoor experience in close proximity to the harbour. The patio rooms are especially favored during firework displays.

The complimentary Tai Chi class promotes health and spiritual balance, as well as Chinese culture. We are so glad you enjoyed Master William Ng’s teaching. We would like to apologize for the inconvenience caused by the light controls. We will make improvements in communicating this to our guests. Thank you for pointing out where improvements is needed.

Our hotel offers complimentary wifi to our IHG Rewards Members. Please do not hesitate to contact us at hongkong@ihg.com or visit the IHG Rewards Club website to get more information of this programme. We look forward to welcoming you back to InterContinental Hong Kong in the near future.

Sincerely,

Bryan Chiu
Executive Assistant Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiHK, Manager på InterContinental Hong Kong, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiHK, Manager på InterContinental Hong Kong, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

  • Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiHK, Manager på InterContinental Hong Kong, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

  • Bodde här: april 2018, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiHK, Manager på InterContinental Hong Kong, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen