Harbour Grand Hong Kong(Hongkong)
  • Restaurang
Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan(Hongkong)(Mycket prisvärt!)
Royal Plaza Hotel(Hongkong)
Hotel ICON(Hongkong)
Hotel ICON Official Website
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Cordis, Hong Kong(Hongkong)
Cordis Official
Regal Airport Hotel(Hongkong)
  • Restaurang
Royal View Hotel(Hongkong)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 november 2016

Detta hotell ligger en 20 minuter promenad från färjehamnarna. Mycket nära till tunnelbanan och spårvagnar. Personalen i receptionen var mycket vänlig och serviceinriktade, gav bra information och hjälpte att beställa taxi. Fräscha rum och bra städning. Frukosten i restaurangen på gatunivå var ok, du kan välj en varm maträtt som stekt ägg, bacon och korven. Det var bra säkerheten med en dörrvakt vid entrén.

1  Tack Bjorn98
Eric C, Manager på Hotel LBP, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2016

Dear Bjorn98,

Thank you very much for your most recent stay and taking the time to provide us feedback with regards to your stay experience. We wish you had a pleasant journey back home.

We are glad to know that you are satisfied with your stay with us. From the location, breakfast, room and the services provided you. We would definitely share your admiration with our teammates as recognition.

Once again, thank you for choosing our Hotel LBP and we sincerely look forward to seeing you again in the not distant future.

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Vi blev en dag sena eftersom vårt flyg blev inställt, jag ringde och de sa att vi kommer behålla vårt rum även om vi anländer en dag sent. Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga, vårt incheck och utcheck var smidigt. Rummet var ungefär som i bilderna på internet, det var mycket rent, wi-fi-var bra och den frukost var ok. Läget var bra, det var nära till shopping och transport som tunnelbanor och Star Ferry, och det fanns ett par bra restauranger nära hotellet samt. Det bästa var den bra personal på hotellet, de gjorde ett mycket bra jobb att göra vårt besök så bra som möjligt. Vi var 2 personer som reste.

Tack Sina S
Eric C, Manager på Hotel LBP, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2016

Dear Sina S,

Thank you very much for the supporting to Hotel LBP. We truly appreciate your kind words of our room, breakfast, Wi-Fi and the services provided you. It is really a huge motivation for all of us keep moving on for service excellence.

If Hong Kong enters your travel plan again, you are most welcome to visit our official website for reservation to enjoy more privileges. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back in the not distant future.

Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Rena och fräscha rum! Trevlig personal! Bättre frukost än förväntat. Du får välja rätt från meny ex ägg, bacon och croissant eller nötter med yoghurt och flingor sen kan du plocka frukt toast och yoghurt från buffé. Kaffe och juice ingår även. På alla hjärtans dag fick vi en ros på rummet och på min födelsedag en chokladmuffins och massa godis. Enda lilla nackdelen var hårda sängar men kuddarna va sköna så dom vägde upp det problemet.
Hotellet ligger med ca 5-10 min promenad till soho med massa restauranger. Ca 15 min gång till centrum.
Kan rekommendera att använda spårvagnarna som transportmedel. Kostar ca 2-3 dollar och går längs hela centrala Hong Kong.
Kommer absolut rekommendera detta till bekanta och själv bo där nästa gång jag åker till Hong Kong.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack juliagran
Eric C, Manager på Hotel LBP, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2016

Dear juliagran,

Thank you very much for your “Super” headline and your wonderful feedback. It is really uplifting to hear about our associates provided such a great experience to you.

In regard to the mattress in room, soft pad is always available for our guests upon request. We will certainly take note for improvement and rest assured that you have a comfortable stay on your future visit.

Once again, we look forward to seeing you soon.

Omdömet skrevs 9 januari 2016

Ett helt ok hotell i en bra stadsdel. Tyvärr motsvarar inte hotellets budgetframtoning de $200 per natt man betalar. Städningen är väldigt dålig och frukosten hemsk. Vi blev uppgraderade till en svit, vilket var trevligt. Badrummet var dock väldigt smutsigt och slitet. Duschen lossnade nästan från väggen och golvet var täckt av gummimattor.

Bodde här: december 2015, reste med vänner
2  Tack John T M
Omdömet skrevs 18 november 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell med fina rum. Tyvärr är rummen små och det är klent med förvaringsutrymme, vilket innebär att du kan glömma att packa upp din väska. Luftkonditioneringen väsnades högt så öronproppar rekommenderas!
Frukosten intas på restaurangen där man går in via bottenvåningen och upp en trappa. Helt ok frukost där man kan välja till omelett, dim sum, mm mm.
Det bör noteras att hotellet har receptionen på våning fyra. I bottenplanet finns en reception som betjänar hela byggnaden, det är många kontorsutrymmen också i huset.
Läget är centralt och bra med promenadavstånd till hamnen och färjan över till Kowloon. Tunnelbanan är också på ganska kort promenadavstånd, ca fem minuter. En kul grej är att hotellet ligger på en gata som samlat Hong Kongs alla försäljare av örter, svampar och allt som används till kinesisk hälsokost.

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Lennart M