Omdömet skrevs 26 november 2016 från mobil enhet

Kul hotell, bra läge om man vill vara på Kowloon. Extra bra med telefonen som var till stor hjälp när vi skulle hitta i stan. Bekväm säng, bra badrum och utsikt över vattnet. Gym och pool öppna med bra service. Frukosten värd fem stjärnor!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack hanna b
Omdömet skrevs 18 augusti 2016 från mobil enhet

Läget i Kowloon är nära shopping och restauranger. Boka rum högt upp (vi hade 21) och utsikt mot Victoria Bay, riktigt vackert! Pool på våning 9 är uppskattat i värmen. Servicen är toppen och hotellet tillhandahåller en fri smartphone att använda under vistelsen, perfekt.
Frukosten erbjuder allt du kan önska dig.
Bor gärna på Icon igen!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack ingridkatarina
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Ett av dom bästa hotell jag bott på!!! Prisvärt, välbeläget, personligt, omhändertagande, generöst... Ja, tänk på olika superlativer så har ni min sammanfattning!!!! Att få fira 65 årsdagen här var verkligen en lyckträff... Above and Beyonde imagination....

• Bodde här: maj 2016, reste som ett par
1  Tack Rolf6251
Omdömet skrevs 20 maj 2016

Vi bodde här i två veckor vilket nog var ganska ovanligt. Flera gånger fick vi personliga meddelanden och lite bonus på rummet. Överhuvudtaget var servicen väldigt bra, och alla mån om att vi som gäster skulle ha det bra.
Buss-servicen var skön för trötta fötter, men pga trafiken hade den svårt att hålla tidtabellen från stan. Det är inte långt att gå till centrala delar, och det fanns bra restauranger nära om du vill ta det lugnare. Poolen var en annan höjdare, utsikt över skylinen och ganska gott om plats. Ett ganska skönt ställe att koppla av på även när det var mulet. Ett dygnet-runt öppet gym och spa uppskattades säkert av andra gäster. Vi försökte spontanäta på restaurangerna på hotellet, men då var det fullbokat så kanske behövs framförhållning då de har bra omdömen här på TA.
Vi hade ett rum mot hamnen vilket absolut rekommenderas. Att sitta med utsikt över skylinen var härligt oavsett tid på dygnet. Ett stort plus också till den lilla men kostnadsfria minibaren och framför allt den fria mobiltelefonen som gör det lätt att söka info när du är på stan,

Tips för att välja rum: Rummen mot hamnen har en fin utsikt mot skylinen, rekommenderas.
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Anja N
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Det bästa jag bott på, service, rummen samt personalen som alltid var så otroligt trevliga glada och hjälpsamma. Här ska jag bo nästa gång i HK. Ligger centralt och nära till shopping. Bra restauranger och pubar.

Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack Janneostergren