“Fantastisk takbar! ”

Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai)
Boka med OpenTable
Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai) har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 114 av 11 977 Restauranger i Hongkong
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Wan Chai/Causeway Bay
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Jätte bra takbar med fantastisk utsikt. Inte jätte billigt, men utmärkt för en drink i kombination av njutbar utsikt.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack U5441YGnicoles

Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Denna restaurang och skybar hittar du i centrala wan chai bara ett stenkast ifrån metron. Absolut en av de bästa skybarerna i stan. Här från du en känsla av att du är mer i stan och inte tittar ner på det.
Drinktips är deras Gin & tonic i olika former.
Detta var mitt tredje besök här och jag tittar definitivt förbi nästa gång jag är i Hongkong

Datum för besöket: maj 2018
Tack eebboott
Omdömet skrevs 1 november 2017

Vi var ett sällskap på 14 personer som började med drinkar på skybaren, fantastisk utsikt! Middagen en trappa ned var goda stekar och bra viner. Viss det kostar men det är bra och utsikten ingår.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack OlleAxe
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Vi besökte den här restaurangen i december 2016 efter rekommendation från en vän. Vi åkte dit på vinst och förlust för att testa. Vi hade tur och det var lagom mycket folk i baren när vi kom. Personalen hjälpte oss också att få ett bord i restaurangen vilket visade sig vara en riktig tur. Maten var vällagad och god om än något i dyraste laget. Vi tyckte dock att priset motsvarade kvaliteten, även om jag ser bland kommentarerna att andra inte gör det. Helt klart ett måste i Hongkong.

Datum för besöket: december 2016
Tack LinnLis
Omdömet skrevs 24 januari 2016 från mobil enhet

Vi var här vår första kväll i HK. Fantastisk utsikt, internationellt med såväl som musiken som gästerna! Jag ångrade så mycket att vi inte var här mer. Gå hit, be happy och drick drinkar!

Datum för besöket: januari 2016
Tack 523hannab

Besökt Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai)? Berätta vad du tyckte!