“En skön park”

Himmelens tempel (Tiantan Park)
Boka i förväg
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

I en hektisk och intensiv stad som Beijing är det skönt att stiga in i denna oas. Himlens tempel känns rätt. Ta och passa på att inte stressa igenom. Härinne ör det bara behagligt

Tack christermansson

Omdömet skrevs maj 5 2017

Himmelens tempel, det var dit kejsaren gick för att be om bra skördar. Ett vackert tempel. Det fanns mycket aktiviteter i parken. Folk dansade, utövade tai chi och någon skrev skönskrift med kinesiska tecken på asfalten i gången.

Tack Marianne E
Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

En skön park att gå runt i. Har många områden så det kan ta några timmar att gå igenom parken. Som alltid så ha bra skorpa dig för det blir många steg att ta. En halvdags utflykt bör du avsätta och köp alla biljetter så kan du se alla byggnader och områden. Här kan man faktiskt hitta en lugn plats.

Tack Ulf B
Omdömet skrevs mars 27 2017

Hade tur med vädret när jag besökte parken. Kul att se när kineserna dansade, spelade kort och gjorde andra roliga saker i parken. Det var lätt att ta sig runt med rullstolen.

Tack Linda H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs januari 6 2017

Himmelens tempel var som en "vanlig" sevärdhet. Det som var den stora sevärdheten som vi minns, var alla äldre som dansade, tränade och spelade brädspel i parken. Den fysiska och sociala funktion som parken hade var väldigt roligt att se.

Tack LenaMolndal

Resenärer som tittade på Himmelens tempel (Tiantan Park) tittade också på

Besökt Himmelens tempel (Tiantan Park)? Berätta vad du tyckte!