“Fantastisk mat och trevlig utemiljö”
Omdöme om The Talisman

Rankad som nr 2 av 749 Restauranger i Nairobi
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 februari 2017 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 11 barn och vuxna som bokat bord för lunch och drinkar. Trots en stor och ganska komplicerad beställning lyckades servitören servera leverera rätt mat och drinkar till samtliga i sällskapet, mycket imponerande. Jag beställde tre förrätter, en bloody mery samt citron & kokos sorbet som dessert. Samtliga rätter var utsökta och mycket prisvärda, som exempel utsökta samosa med feta och koriander ca 2€ styck. Vi hade en fantastisk eftermiddag hela sällskapet och barnen kunde leka i en lekpark på området.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Mumsbiten
Benedetta G, Manager på The Talisman, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2017

Kära Mumsbiten,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela denna underbara översyn. Vi är så glada att höra att du och din grupp planera din lunch med oss ​​och vi hoppas att ni alla att besöka oss igen snart.
Med Tack

Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Besökte Talisman med familjen. Restaurangen ligger strax utanför Nairobi . Med taxi tar det ca 20 minuter från Svenska skolan där vi bodde. Fantastisk mat och god service. Lite dyrare än normalrestaurangen men absolut inga överpriser. Alla var mycket nöjda. Rekommenderas absolut.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Magnus H
Benedetta G, Manager på The Talisman, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Käro Magnus H,
Tack för att skriva denna fem start översyn. Vi är glada att du och din familj haft ditt besök på Talisman och vi ser framåt att välkomna dig tillbaka igen snart.
med tack

Omdömet skrevs 7 december 2016

Grymt gott käk och väldigt trevlig restaurang i en avskild lugn liten oas, långt bort från stressen och den stökiga trafiken.

Datum för besöket: januari 2016
Tack patrik952
Benedetta G, Manager på The Talisman, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Kära Patrik952,

Tack så mycket för att skriva denna stora översyn! Vi är glada att du haft din erfarenhet med oss ​​och att vi kan ge en liten paus från den ökända Nairobi trafik! Vi hoppas att det hjälper dig planera din resa.
Med Tack

Omdömet skrevs 12 december 2014

Åt en fantastiskt god trerätters lunch. Servicen och menyn var mycket bra. Maten smakade fantastiskt gott!

Datum för besöket: oktober 2014
    • Atmosfär
Tack Henrik F
swasya, Manager på The Talisman, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2015

we do appreciate that you enjoyed your visit with us and had time to sample a three course lunch, we thank you for your review on our service and our menu and look forward to hosting you again

Omdömet skrevs 7 november 2014

Helt fantastiskt god mat. Åt en trerätters lunch och allt va jättegott. Samosas till förrätten va bäst. Jättebra service och trevlig miljö.

Datum för besöket: oktober 2014
Tack asmola

Thank you for taking time to review us, your use of "Absolutely amazing, delicious, great service and friendly" in your review is deeply appreciated and we do look forward to hosting you again soon

Resenärer som tittade på The Talisman tittade också på

Besökt The Talisman? Berätta vad du tyckte!