Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-18
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Priceline82 US$
Agoda.com93 US$
192197 av 1 213 omdömen
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
RoyalHotelSeoul, 매니저 på Royal Hotel Seoul, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2019

Omdömet skrevs 17 juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
RoyalHotelSeoul, 매니저 på Royal Hotel Seoul, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2019

Omdömet skrevs 27 maj 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
RoyalHotelSeoul, 매니저 på Royal Hotel Seoul, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2019

Omdömet skrevs 21 maj 2019

Rumstips: High floors

Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2019
RoyalHotelSeoul, 매니저 på Royal Hotel Seoul, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019