“Inte mycket att se!”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Mysigt liten by, men annars speciellt inte mycket att se eller göra där. Strosade runt en stund och var nöjd efter det!

Tack Carl G

Omdömet skrevs 8 september 2017

Roligt att se en del av Seoul. Original detaljer och hus och intressant. Upptäck området och gå runt

Tack 95 089 402
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Det var en liten trevlig rundtur. Kan inte säga att det var så fantastisk då det är ett bostadsområde fast i äldre stil. Besökte ett teahouse och det var roligare. Men självklart ska alla bilda sina egna uppfattningar. Tycker det var bra att jag såg detta trots allt

Tack Neda S
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Ligget väldigt högt och fint med en fin utsikt ut över Seoul. Många vackra gamla byggnader. Det är en bit upp att gå men det var det värt...

Tack Pirre
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Dagtid, gå igenom de nordvästra delarna av Bukchon Hanok, gå in i husen där så erbjuds. Kvällstid, sök dig ner till de sydöstra delarna där det finns otroligt många fina, coola och mysiga tehus, restauranger och framförallt pubar.

Tack G0neFi5hing

Resenärer som tittade på Bukchon tittade också på

Besökt Bukchon? Berätta vad du tyckte!