Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (377)
Filtrera omdömen
377 resultat
Medlemsbetyg
131
161
55
17
13
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
131
161
55
17
13
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 377 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 30 april 2017

  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hotel_Augusta_Bogota, Ecommerce Manager på Hotel Augusta, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 april 2017

  • Bodde här: april 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hotel_Augusta_Bogota, Ecommerce Manager på Hotel Augusta, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 april 2017

  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hotel_Augusta_Bogota, Ecommerce Manager på Hotel Augusta, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hotel_Augusta_Bogota, Ecommerce Manager på Hotel Augusta, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 mars 2017

  • Bodde här: februari 2017, reste ensam
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hotel_Augusta_Bogota, Ecommerce Manager på Hotel Augusta, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen