“Vällagat fisk & skaldjur till havsbrus”
Omdöme om Manta Ray

Manta Ray
Rankad som nr 77 av 1 899 Restauranger i Tel Aviv
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Område: Newe Ẕedeq
Omdömet skrevs 14 oktober 2022 från mobil enhet

Underbart läge att sitta ute och äta till havets brus, fullsatt krog. Snabb effektiv & trevlig service och rikliga portioner. Åt god linguini med krabba, friterad calamari och "sea bass" med cashewnötter, gnocchi & aubergine. Mycket gott och välsmakande. Hyfsat höga priser.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 24pwa

Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Åt en kalasgod seabrass med gnocchi, cashewnötter och aubergine. Lika högt betyg får skaldjursrisotton. Till efterrätt ”Tropical combo”. En solnedgång och trevlig servis på det - riktigt bra!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack 225Emmi
Omdömet skrevs 4 juni 2018

Bokade bord på terrassen för att se solnedgången i havet. Blev dock snuvade på denna, eftersom solen försvann bakom ett stort moln innan den gick ner. Men vi var inte ledsna för det, eftersom maten här är utsökt. Jag åt en väldigt god fiskrätt, Blue bream (som på svenska tydligen heter faren) på rött ris med ananas. Det var bland det godaste jag ätit på mycket länge.
Servicen var mycket bra, och det enda man kan vara missnöjd är att de gärna vill tala om för en att man inte får sitta så länge man vill vid bordet. Det var dock ingen som sa till oss när vi inte var klara vid angiven tidpunkt.
Och även om solen försvann så var utsikten över havet, och vågornas brus en trevlig bakgrund till den utmärkta maten.

Datum för besöket: maj 2018
Tack kartul
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang, boka bord i förväg gärna vid 17-tiden, så att ni kan njuta av solnedgången. Dyrt med jättebra
Carina

Datum för besöket: mars 2018
Tack 234carinae
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt lunch där idag, på balkongen med utsikt över Medelhavet. Personalen var fantastisk; vänlig och rolig och inte inställsam. Vi åt två olika rätter med stora räkor. En var en risotto och den andra en gnocchi. Båda rätterna var jättegoda! Till det drack vi ett inhemskt, gott rosevin. Besök kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: mars 2018
Tack LottaH762

Resenärer som tittade på Manta Ray tittade också på

Tel Aviv, Tel Aviv District
Tel Aviv, Tel Aviv District

Besökt Manta Ray? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.